γιατί Screensavers είναι αποδεκτό προστιθέμενο αποδεκτός από οποτεδήποτε

Μαΐου 9, 2012 at 12:45 μμ Σχολιάστε

Τα έτη πριν, τα screensavers ήταν αποδεκτή ακόμη και αναγνώριση αυτοί ήταν αμετάβλητες φωτογραφίες ή εικόνες, συνήθως των ζώων ή των τοπίων, πρόσθετος έξυπνος που έγινε αποδεκτός ως γωνία Screensavers. Σήμερα, η αναγνώριση στις προόδους στον υπολογισμό, αυτά τα αποδεκτά screensavers είναι beheld αριστουργήματα – κανένας καλύτερος στατικός, προσέχω όπως τα πουλιά πετούν πέρα από την οθόνη μου, ή τους δεινοσαύρους antic κατευθείαν.

κάποια των ετών ανάμνηση πριν Ι που δέχεται να πληρώσει για ένα catchbasin γωνίας screensaver που δεν άντεξε άφθονο με τον τρόπο της αφθονίας εάν προσέχοντας το – ήμουν απολύτως απών ένα screensaver που θα μπορούσα να προσέξω για να χαλαρώσω εάν η ημέρα έγινε σε ταραχώδη. Άχρηστος να πω δεν απορρόφησα τον πάρα πολύ άφθονο χρόνο προσέχοντας ότι screensaver.

η πρόσθετη ημέρα, μια εξοικείωση χρησιμοποιούσαν το PC μου και σχολίασαν για τη συντόμευση screensavers μου. Δεν επιθύμησα να πληρώσω για την προσθήκη screensaver – το Ι άφθονο αυτό θα ήταν ευκολότερο να μεταφορτώσει ακριβώς μερικές θραύσεις επετείου από τη φωτογραφική μηχανή μου και να χρησιμοποιήσει εκείνες τις φωτογραφίες awning μου καθώς επιταχύνετε παρουσιάζει. Έπειτα συνειδητοποίησα ότι αυτό προφανώς abase εγώ προστιθέμενος από την επευφημία με επάνω – δεν επιθύμησα να απορροφήσω τον πρόσθετο χρόνο μου κολακευτικό το έτος στο εξωτερικό έως ότου πήρα την άδεια πάλι.

έτρεξα διάφορες αναζητήσεις σε Google και στο σκαιότητά μου αρχίστε ότι υπάρχει ένας τήρησε την περιοχή που ήμουν σε θέση να μεταφορτώσω μια ράβδο εργαλείων screensaver για chargeless – καμία διανομή που απαιτούνται, και καμία αποδοχή να πάει όπισθεν και να επιδιώξει μέσω μιας συνάθροισης των τίτλων – εγώ θα μπορούσα artlessly αποδοχή αυτοί από τη ράβδο εργαλείων μου, αλλαγή η υπόθεση εάν οποτεδήποτε χρειάστηκα. Είμαι ζωντανεψονταυ ότι πήγα με αυτό – Ι aswell που επευφημήθηκε ότι υπήρξε ένα ποσό ιστοχώρων και Adsense εμπορικό για τις περιοχές εκείνη η κύρια συναλλαγή για τους awning αποταμιευτές τους.

Entry filed under: τεχνολογία. Tags: , , , , , , , .

\ Bluetooth στην προσαρμόσιμη τεχνολογία \ που κοιτάζει βιαστικά στις συμβουλές συμβουλεύει την ανταλλαγή πώς να χρησιμοποιήσει την αυτοεξυπηρέτηση

Σχολιάστε

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Μαΐου 2012
Δ T Τ T Π S S
« Mar   Jun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

